23:29 21 Қазан 2019
Тікелей эфир
  • USD389.98
  • EUR434.01
  • RUB6.10
Шырын, архивтегі сурет

Күндіз ұйқы басса, не жеу керек – мамандар жауабы

CC0 / Silvia
Қоғам
Қысқа сілтеме алу
241201

Мамандар ас ішкен кезде тек 200-300 грамм тамақ жеуге кеңес береді. Сондай-ақ, су мен шырынды тамақтанып болған соң 40 минуттан кейін ішу керек екенін айтып отыр

НҰР-СҰЛТАН, 6 шілде – Sputnik. Мамандар көкөніс, ақуыз, жасұныққа бай жарма, жаңғақ пен бадам күндізгі ұйқышылдықтан құтылуға көмек болатынын айтты, деп хабарлайды "Вечерняя Москва".

Олардың айтуынша, сағат  түскі 15-16 шамасында адамның энергиясы азаяды. Бұған шамадан тыс тамақ жеу де себеп болуы мүмкін. Оттегі қан айналымымен бірге асқазанға барады. Салдарынан мида оттегі тапшылығы туындайды.

"Сондықтан бір отырғанда небәрі 200-300 грамм тамақ жеген дұрыс. Ал су мен шырынды тамақтанған соң 40 минуттан кейін ішуге болады ", - дейді мамандар.

Олар түске дейін ақуыз бен көмірсуы бар азық-түлік жеуге кеңес беріп отыр. Ал түстен кейін жеңіл жаттығу жасаған артық болмайды.

Тақырып бойынша

Қатерлі ісікке шалдықтыратын бес сусын анықталды
Ұйқының рак пен қартаюға қарсы пайдасы анықталды
Сирек кездесетін дертке шалдыққан студент тәулігіне 22 сағат ұйықтауға мәжбүр
Дәрігерлер қан қысымын түсірудің жолын анықтады
Шоколадтың біз білмейтін қандай пайдасы бар?
Кілт сөздер:
ұйқы қанбау, күндізгі ұйқы, маман
Загрузка...

Басты тақырып