22:41 23 Қыркүйек 2020
Тікелей эфир
  • USD423.41
  • EUR496.91
  • RUB5.57
Қоғам
Қысқа сілтеме алу
1716 0 0

Диетологтар спортпен айналыспай-ақ арықтаудың жолын айтты. Аптасына үш күн бір тәулікке арналған калория мөлшерінің 25 процентін ғана жеу керек

НҰР-СҰЛТАН, 5 қараша — Sputnik. Мамандар арықтағысы келетін, бірақ түрлі себеппен спортпен шұғылдана алмайтын адамдарға кеңес берді.  

Food News порталы сарапшыларының айтуынша, артық салмақтан арылу үшін ас рационына ақуызға бай азық-түлікті қосу керек. Ет, құс еті, балық, үрмебұршақ, тофу, асбұршақ, ноқат, жаңғақ, чиа тұқымдары, асқабақ шекілдеуігі және тұздалмаған жержаңғақ солардың қатарында.

Жаттығусыз арықтаудың тағы бір тәсілі - тамақтану уақытын қатаң ұстану. Яғни диетологтар әрдайым бір уақытта тамақтанудың маңызды екенін ескертеді.

Тағы оқыңыз: Қыста артық салмақ жинамау үшін не істеу керек – дәрігер құпияны ашты

Мәселен, аптасына үш күн бір тәулікке арналған калория мөлшерінің 25 процентін ғана жеу керек. Ал қалған күндері күнделікті режимде тамақтануға болады. Алайда мөлшерден тыс жеуге болмайды.

Тақырып бойынша

Мінсіз мүсін: бір ай ішінде қарындағы майдан қалай арылуға болады?
Ғалымдар барлық диетаға ортақ қателікті тапты
Арықтауға көмектеседі: таңертең қалай тамақтану керек?
"Ағзаңыз жасарады": 27 жыл ауыз бекіткен дәрігер ораза ұстаудың пайдасы туралы айтты
Тоя тамақ ішіп те оңай арықтауға болады – ғалымдар кеңес берді
Кілт сөздер:
маман, арықтау, жаттығу
Загрузка...

Басты тақырып