08:57 10 Шілде 2020
Тікелей эфир
  • USD410.70
  • EUR465.28
  • RUB5.80
Қоғам
Қысқа сілтеме алу
735 0 0

Ішкі істер министрлігі мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталықтарында қалыптасқан ұзын-сонар кезектің себебін айтты

НҰР-СҰЛТАН, 6 қаңтар – Sputnik. Қазақстан Республикасының ішкі істер министрлігі мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталықтарында қалыптасқан ұзын-сонар кезектің себебін түсіндірді.

"Биылғы жылдың 5 қаңтарында ішкі істер министрлігі ақпараттық жүйесінің жаңартылуына байланысты "көлік құралын тіркеу" және "жүргізуші куәліктерін беру" қызметтерін көрсету уақыты ұзарды. Бұл "Азаматтарға арналған үкімет" бөлімшелерінде кезек санының артуына себепші болды", - делінген мәліметте.

Осыған байланысты 6 қаңтарда ішкі істер министрлігінің "Ақпараттық-өндірістік орталық" республикалық мемлекеттік кәсіпорны "Азаматтарға арналған үкімет" коммерциялық емес акционерлік қоғамы және "Ұлттық ақпараттық технологиялар" акционерлік қоғамымен бірлесіп, туындаған техникалық ақаулықтарды жою бойынша жұмыстар жүргізеді.

Бұдан соң қызмет көрсету қайта жалғасады. Яғни, бүгін мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталықтары жұмыс істемейді.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Атырау Гув | ❄️ (@zello_atyrau.guw)

"Халықты құжаттандыру саласындағы өзге мемлекеттік қызметтер (жеке куәліктер, паспорттар беру) халыққа қызмет көрсету орталықтарында штаттық режимде көрсетіледі", - дейді ведомствоның баспасөз қызметі.

Ішкі істер министрлігінің ақпараттық-өндірістік орталығы уақытша қолайсыздықтар үшін кешірім сұрайды.

Тағы оқыңыз: Қазақстанда көлік тіркеу уақытша тоқтатылды

Тақырып бойынша

Шығыс Қазақстанда баллонды көлікке байлап сырғанаған екі бозбала көз жұмды
Қазақстанда бірнеше қылмыстың жазасы қатаңдатылды
Жаңаөзенде Toyota Camry көлігінен мәйіт табылды: оқиғаның мән-жайы
Отыз бірдей көлік мұз астына түсіп кетті – видео
Toyota жүргізушісі жол бойында отырған сатушы әйелдерді қағып кетті - видео
Кілт сөздер:
көлік, ХҚКО, Ішкі істер министрлігі
Загрузка...

Басты тақырып